Από το Blogger.

REVIEW AVENE PRODUCTS


on

6 comments

      Καλησπέρα κορίτσια. Τι κάνετε; Εδώ στη Θεσσαλονίκη μπήκε για τα καλά ο χειμώνας κάτι που δε μου αρέσει καθόλου καθώς είμαι κορίτσι του καλοκαιριού.Ας δούμε όμως τα δύο αυτά προϊόντα που χρησιμοποίησα το τελευταίο διάστημα και έμεινα πολύ ικανοποιημένη.

      Αρχικά κάποια λόγια για το gel καθαρισμού,Cleanance gel το οποίο αναγράφει πως ρυθμίζει την έκκριση του σμήγματος και καταπραΰνει το λιπαρό δέρμα και τις ατέλειες.Δεν περιέχει σαπούνι και μπορείτε να το χρησιμοποιείται καθημερινά πρωί και βράδυ σε υγρό δέρμα.
      Η άποψη μου: Παρόλο που απευθύνεται σε λιπαρές επιδερμίδες και η δική μου είναι κανονική με τάση ακμής δεν με ξηραίνει καθόλου ,με ενυδατώνει και απομακρύνει τους ρύπους και το μακιγιάζ αμέσως από το πρόσωπο.Μυρίζει φρεσκάδα και καθαριότητα και καλμάρει το δέρμα μου.Χρειάζεστε μια μικρή ποσότητα γεγονός που το κάνει πρακτικό και οικονομικό.Τέλος είναι αρκετά καταπραϋντικό καθώς περιέχει το ιαματικό νεράκι.
      Αν θα το αγόραζα; ΝΑΙ σίγουρα καθώς μου προσφέρει όλα όσα χρειάζεται η δική μου επιδερμίδα.

     Το δεύτερο προϊόν είναι το νερό καθαρισμού Cleanance , για λιπαρές επιδερμίδες   το οποίο αναφέρει στη συσκευασία πως αφαιρεί το μακιγιάζ  ακόμα και την αδιάβροχη  μάσκαρα αφήνοντας το δέρμα καθαρό και χωρίς να γυαλίζει.
     Η άποψη μου: όντως αφαιρεί το μακιγιάζ χωρίς να αφήνει υπολείμματα.Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα καθώς λειτουργεί και  σμηματορυθμιστικά ώστε να περιορίζει την ποσότητα που εκκρίνεται.Περιέχει ιαματικό νερό και αφήνει  πολύ απαλό το πρόσωπο. Είναι εξαιρετικά χρηστικό καθώς δεν χρειάζεστε μεγάλες ποσότητες για τον καθαρισμό.
    Αν θα το αγόραζα; ΝΑΙ .Αφαιρεί το μακιγιάζ άμεσα και γρήγορα όπως προσωπικά μου αρέσει.
 
     Επόμενη είναι η ενυδατική κρέμα Cleanance emulsion η οποία ισχυρίζεται πως βοηθάει στην έκκριση του σμήγματος και ενυδατώνει το πρόσωπο ,αφήνει ματ αποτέλεσμα και μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε και σαν primer για το make up.Απευθύνετε επίσης σε λιπαρές επιδερμίδες με τάση ακμής.
     H άποψη μου:Η συγκεκριμένη δεν μου προσέφερε το αποτέλεσμα που ήθελα καθώς αργούσε να απορροφηθεί και ήταν λιπαρή για τη δική μου επιδερμίδα.Παρόλα αυτά μόνο στα σημεία που είχα ακμή ο ρυθμός απορρόφησης ήταν γρηγορότερος και ενυδάτωνε.
    Αν θα την αγόραζα; ίσως για να τη τοποθετώ τοπικά.Στη θέση της για να ολοκληρωθεί ο καθαρισμός του προσώπου θα αγόραζα την  κρέμα gel cleanance k που έχω δοκιμάσει και έχω μείνει πιο ικανοποιημένη.
     Αυτή λοιπόν είναι η γνώμη για αυτά τα τρία προϊόντα της AVENE. Να σημειώσω πως τα προϊόντα αυτά μου στάλθηκαν από την εταιρεία και θεώρησα πως άξισαν να αναφερθούν στο blogg μου. Η γνώμη μου είναι απολύτως ειλικρινής και καταγράφεται μετά από χρήση ενός μήνα και περισσότερου.

     Εσείς έχετε δοκιμάσει προϊόντα από την avene; πώς σας φάνηκαν; περιμένω τις απαντήσεις σας..
                                           
 


  

6 comments

Leave a Reply